FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Pogawęki o VW
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autoklubsieradz.fora.pl Strona Główna :: Wolny temat POGAWĘDKI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Sob 23:45, 06 Cze 2009    Temat postu: Pogawęki o VW

Pogawęki o VW

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Nie 14:14, 07 Cze 2009    Temat postu:

"VW" a więc auto prawie nie do zajechania ten kto ma zdrowego VW wie o co chodzi mozna go poddac lekkiemu tuningowi mechanicznemu i optycznemu tylko zeby nie przesadzic. vw powinien byc (niski, szeroki i głośny) ja tak uwazam niektórzy wolą seryjne auto. Wesoly takie jest moje zdanie niech się reszta wypowie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dark
Kandydat



Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 12:38, 09 Cze 2009    Temat postu:

To czy głośno to zależy wszystko od kierowcy i od tego ile jeździ. Nie ukrywajmy, wokoło komina to jest może i fajne ale na dłuższą mete na bańke nie idzie wytrzymać.
German style - nisko, gładko i szeroko
Cult style - odpierniczony orginał, jesli ktoś ładnie odrestauruje golfine, położy auto na glebie to też pięknie wygląda. Zależy kto co lubi Wesoly.

Mi osobiście te 2 style sie podobają (rosta nie uznaje, bo to dla mnie niszczenie auta a nie styl).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter17
ziomek



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 20:38, 09 Cze 2009    Temat postu:

Mi również 2 style się podobają chociaż wole bardziej ten 1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Śro 0:03, 10 Cze 2009    Temat postu:

jasne ze German Wesoly zwłaszcza jak sie ma VW Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Śro 0:34, 10 Cze 2009    Temat postu:

Golf MK1:

Nazwa modelu: Typ 17
Lata produkcji: 1974 - 1983 (Do tej pory jest produkowana wersja City Golf w Południowej Afryce)
Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 6841943 (6 milionów) w tym 388593 kabrioletów oraz 202390 Caddy.
Produkowany w wersjach: dwu oraz cztero-drzwiowej (CL,GL,GTI,GTD), dwu i cztero-drzwiowy sedan (Jetta), Caddy (pickup) i Cabrio (kabriolet)
Najszybsza wersja: GTI 1.8 112km (0-100 - 9s, vmax: 185km/h, 1/4mili: 16.7s)




Pierwsze Golfy MK1 były oferowane w 3 i 5 drzwiowych nadwoziach od sierpnia 1974 roku, model Cabrio zadebiutował w marcu 1979 roku, pierwszy pokaz Cabrio odbył się w St. Tropez.
Model Cabrio produkowany przez firmę Karmann był przez 14 lat, aż do września 1993 (kiedy to odbyła się premiera modelu Cabrio MK3).
Wrzesień 1976 to premiera LEGENDARNEJ wersji GTI, (tworząc własną klasę aut zwanych właśnie GTI!), oferowane było z silnikiem o pojemności 1.6 litra, 110km (zmodyfikowana jednostka z Audi 80 GTE).

(Volkswagen Golf GTI)

Już miesiąc później z taśmy schodzi VW Golf numer 1.000.000. W 1978 roku Volkswagen rozpoczyna sprzedaż w USA (wersja Rabbit produkowana na początku w Niemczech, a od 1979 roku w Pennsylvanii, USA).
Pierwszy Golf w wersji sedan nazwany Jetta schodzi z taśm produkcyjnych w listopadzie 1979 roku. W marcu 1982 Volkswagen wypuszcza wersję GTD, czyli diesel z turbosprężarką, 1.6 litra i 70koni, we wrześniu zostanie przedstawiona zmodyfikowana wersja GTI z silnikiem 1.8 112koni.

W maju 1983 roku Volkswagen przedstawia również kultowy model PIRELLI, to nic innego jak GTI z kilkoma modyfikacjami (od maja do października roku 1983 wyprodukowano około 40tyś egzemplarzy. Każda Pirelka posiada podwójne reflektory ze światłami przeciwmgielnymi, grill z czerwonym paskiem, zielone szyby, 4ro-ramienną kierownicę, zewnętrzne lusterka i zderzaki w kolorze nadwozia, czarny spoiler, alufelgi PIRELLI 6×14″, komputer pokładowy MFA, ekonomizer, czarny winyl na tylnej klapie.


(Volkswagen Golf Pirelli)



Współczynnik oporu powietrza wynosił 0.42 w podstawowej wersji Golfa MK1.
Volkswagen Golf MK1 otrzymał II miejsce w konkursie na Samochód Roku 1975.

I to mnie właśnie kręci Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drifter dnia Śro 0:35, 10 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Śro 15:33, 10 Cze 2009    Temat postu:

jak wrzucic do golfa siłownik przedniej maski ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pon 18:27, 15 Cze 2009    Temat postu:

ziomki mam pytanie co byście powiedzieli na temat GOLFA II 1.3 lub 1.6 jak sie sprawują itp. mysle nad kupnem takiego czegoś Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 12:32, 16 Cze 2009    Temat postu:

DRIFTER zalezy od czego masz siłowniki ,wyczytałem ze niektóre siłowniki do golfa II przykręca się do błotnika i do śruby mocującej maske

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Wto 14:35, 16 Cze 2009    Temat postu:

piter258 napisał:
ziomki mam pytanie co byście powiedzieli na temat GOLFA II 1.3 lub 1.6 jak sie sprawują itp. mysle nad kupnem takiego czegoś Wesoly


Powiem tak, co do golfa 1.3 nie kupuj tego bo zawsze bedzie ci mocy brakowac, 1.6 jezdzi juz w miare mam teraz drugiego wlasnie 1.6 i nie narzekam, autka nie do zajechania a duzo mozna z nim zrobic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 15:24, 16 Cze 2009    Temat postu:

to 1.3 odpada bede szukać zdrowego 1.6 chyba ze trafi sie jakies 1.8 pozyjemy zobaczymy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter17
ziomek



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 16:39, 16 Cze 2009    Temat postu:

1.6 albo 1.8 ale lepiej 1.8 szukaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 17:39, 16 Cze 2009    Temat postu:

zobaczymy które lepsze si e trafi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 19:45, 16 Cze 2009    Temat postu:

ja bede szedł w takim kierunku z modami Wesoly [link widoczny dla zalogowanych] Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter17
ziomek



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 20:50, 16 Cze 2009    Temat postu:

wow jaka przemiana dobry pocisk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autoklubsieradz.fora.pl Strona Główna :: Wolny temat POGAWĘDKI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     www.autoklubsieradz.fora.pl: Samochody to nasza pasja     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin