FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Ogolnie o przeróbkach wnętrza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autoklubsieradz.fora.pl Strona Główna :: Tuning wnętrza
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Sob 23:35, 06 Cze 2009    Temat postu: Ogolnie o przeróbkach wnętrza

Wsród "upiększaczy" wnętrz panują dwa trendy. Jeden to maniacy sportów samochodowych - to oni właśnie wymieniają siedzenia, na sportowe fotele z pasami szelkowymi kilkupunktowymi, wstawiają klatkę antyzgnieceniową, sportową kierownicę, wyciągają tylne siedzenia i pozostawiają surową blachę samochodu robiąc z samochodu "rasowego bolida". Druga grupa to ludzie, którzy z wnętrz swoich samochodów robią salony piękności.


Malują wnętrze samochodu specjalnymi lakierami w jednym kolorze bądź w niesamowitych kontrastach, wyklejają zegary specjalnymi wyklejkami kolorowymi, carbonowymi lub drewnopochodnymi. Niektórzy całe wnętrze samochodu chcą mieć w skórze
i to w jednym kolorze, wstawiają więc fotele skórzane o sportowym profilu, deskę rozdzielcza i boczki samochodu wyklejają materiałami skóropodobnymi lub samą skórą.

Istnieje wiele możliwości zmiany wystroju wnętrza naszego samochodu. Pierwszym krokiem może być wymiana seryjnych wykładzin. Istotny jest właściwy dobór kolorystyczny (aluminiowych dywaników, malowanych plastikow itd.). Aluminiowe dywaniki, są naprawdę dobrze wyglądającym dodatkiem do tuningowanego samochodu
. Szczególnie efektownie wyglądają w połączeniu z jaskrawym kolorem obicia podłogi. Po tuningu dołu samochodu można wziąć się za malowanie kokpitu. W seryjnym aucie od razu rzuca się w oczy jego szarość. Seryjne, szare plastiki , nie zawsze są dobrej jakości
a ich kolor nie pasuje barwy tapicerki i koloru samochodu. Na szczęście można to zmienić. Oczywiście najlepiej wybrać barwę pasującą do wnętrza. Zmieniony, kolorowy kokpit znacznie poprawi wygląd wnętrza oraz nasze samopoczucie - teraz kokpit wyraźnie ożył i przyciąga wzrok i wywołuje podziw pasażerów i przechodniów. Dla tych, którzy nie chcą niczego malować również jest wyjście - można kupić okleinę. Każdy szanujący się sportowy samochód wyróżnia się białymi tarczami - dzięki nim, zegary wyglądają o wiele ciekawiej. W tym momencie rada - jeśli zależy Wam na dobrym wyglądzie - nie kupujcie naklejek na tarcze tylko komplet białych cyferblatów. Białe zegary są jednym z najważniejszych elementów tuningu wnętrza - poza tym od razu rzucają się w oczy. To jednak nie wszystko - skoro zdecydowaliśmy się na poprawę kokpitu, zegarów i wykładzin nie obejdzie się bez wymiany mieszka zmiany biegów i gałki. Jak zwykle, seryjne auta mają zazwyczaj brzydkie, szare worki i gałki. Tak w ogóle, to prawie każdy seryjny element nie zachwyca swoją jakością jak i wyglądem. Zmiana gałki jest też najczęściej u wielu osób pierwszym krokiem na drodze tuningu swojego auta... Gałki oferowane są w wielu kolorach i z różnego materiału. Drewno, plastik , skóra , metal, fosforyzujące gałki lub z wbudowanym neonem, - o wszystkim decyduje gust klienta. Są także gałki z przymocowanym mieszkiem na stałe - materiał gałki i worka zrobione są z jednego kawałka materiału.

Skoro zmieniliśmy gałkę, idąc dalej, należało by również zająć się wymianą nieatrakcyjnego, smutnego i szarego hamulca ręcznego na rasowy - aluminiowy. Efekt tej przeróbki jest taki sam jak w przypadku gałki - albo jeszcze lepszy, ponieważ teraz mamy wymienione oba elementy, które są obok siebie - tak więc i efekt będzie podwójny! Efekt ten można jeszcze zwielokrotnić dodając, a właściwie wymieniając stare na nowe, sportowe, aluminiowe pedały gazu, hamulca i sprzęgła
. Skoro już mowa o zwielokrotnianiu efektu przypomnę o możliwości zainstalowania na tunelu gałki i ręcznego neonów nadających niesamowitą poświatę we wnętrzu. Na koniec montujemy listwy chromowe na progi koło
drzwi. Fabryczną kierownicę również możemy zastąpić poręczniejszą, mniejszą. Posiadacze samochodów bez wspomagania muszą jednak uważać, aby nie przesadzili z kupnem zbyt małej - seryjna kierownica ma swoje rozmiary nie bez powodu. Zmieniając ją na małą, rajdową w połączeniu z brakiem wspomagania - na postoju dostaniecie niezły "wycisk". Sportowa kierownica składa się z części którą trzymamy w rękach oraz tzw. bazy (naby) do której za pomocą małych śrub przykręcamy kierownicę. Baza musi być odpowiednio dobrana do naszego samochodu. Kolejny ważny element to fotele. W przypadku wymiany - gwarantowane świetne trzymanie boczne i całkiem niezły komfort. Jeżeli chcecie na każdym zakręcie czuć pewnie swój samochód, niezbędny wydaje się montaż sportowych kubełkowych foteli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Nie 14:45, 07 Cze 2009    Temat postu:

fotele kubełkowe tez ładnie wyglądają w aucie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter17
ziomek



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 20:44, 09 Cze 2009    Temat postu:

no ciekawi mnie jak na dłuższej trasie spisują się kubełki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Śro 0:06, 10 Cze 2009    Temat postu:

zależy na jak długiej bo ja mam u siebie... powyzej 150km trzeba sie troszke powiercic JezykJezyk ale jaki wyglad Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter17
ziomek



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Czw 13:22, 11 Cze 2009    Temat postu:

a tak nietypowo spytam a w kt partiach ciała najbardziej uwiera ? bo zawsze można na dłuższe trasy jakaś podusie lub coś wsadzić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Czw 18:29, 11 Cze 2009    Temat postu:

plecy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter17
ziomek



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 16:45, 16 Cze 2009    Temat postu:

a powiedz mi w co lepiej zainwestować w 1 porządny czy 2 gorsze ? biorąc pod uwagę wygląd tez oczywiście

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 17:11, 16 Cze 2009    Temat postu:

ja bym wybrał jeden pożądny narazie i potem dokupił drugi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter17
ziomek



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 20:52, 16 Cze 2009    Temat postu:

no to tez jakaś myśl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 23:30, 16 Cze 2009    Temat postu:

co z tego jezeli kupisz 2 w gorszym stanie jezeli nie bedziesz mugł długo w nich wysiedziec bo z gąbki już pewnie za dużo nie zostało i bedziesz musiał sporo zapłacić zeby je obszyc Wesoly kup uzywke w dobrym stanie nie powycieraną i z dobrym siedliskiem i bedzie git na początek jakies Bimarco powinno ci wystarczyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter
Administrator Klubowicz
Administrator Klubowicz



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SIERADZ

PostWysłany: Śro 0:43, 17 Cze 2009    Temat postu:

powiem tak jezeli nie dysponujesz duzymi pieniedzmi to kup dwa nowe firmy no name i tez bedziesz zadowolony, jeden kubel orginalnej firmy jakies 1000zł np SPARCO takie jak ja mam Wesoly a z nowych no name polecam [link widoczny dla zalogowanych]

za te pieniadze kupisz dwa jeszcze ci zostanie na pasy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Śro 10:59, 17 Cze 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

tutaj typek miał czy ma jeszcze do sprzedania dwa kubełki za 150zł szt. może nie są we wspaniałym stanie ale mi by za tą cene narazie wystarczyły Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drifter17
ziomek



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Śro 11:27, 17 Cze 2009    Temat postu:

hmm brudne itp no nie wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter258
ziomek



Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pią 14:58, 19 Cze 2009    Temat postu:

brudne to nie problem zawsze można je wyprac Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.autoklubsieradz.fora.pl Strona Główna :: Tuning wnętrza Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     www.autoklubsieradz.fora.pl: Samochody to nasza pasja     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin